مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه | accurately | 5565

محقق گرامی سلام و عرض ادب. نام فایل: مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه | سایت ما در زمینه معرفی فایل های فروشگاه های دیگر همکاری می کند. ما سعی کردیم بهترین فایل ها را به شما معرفی کنید امیدوارم مورد رضایت شما باشد. توجه: در صورت ارور حین پرداخت هزینه محصول عوض کردن درگاه بانک، تغییر مرورگر و یا تغییر کارت بانکی می تواند مشکل گشا باشد.

دوست صمیمی پدرم یا همین آقای مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه تهرانی‪...‬‬‬‬ ‫رو کرد به منی که مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه هاج و واج بهش نگاه می مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه کردم و گفت‪:‬‬‬‬ ‫_فکر کنم دیگه مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه تمام ماجرا رو فهمیدی؛ اینکه من مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه دختر واقعی اقای تورج تهرانی نیستم مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه و اون‬‬ ‫دوست صمیمی پدرم بوده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد بصورت کامل و جامع و با منابع جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

44

حجم

297/217 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت که در آن چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مورد بررسی قرارمی گیرد

مقدمه 

در سال های اخیر سازمان ها توجه بیشتری به کارکنان و اعضای خود را آغاز نموده اند. و روش های بهسازی محیط کار و تشویش کارکنان را جستجو می نمایند. به باور توماس استوارت  (1997) این توجه از آنجا ناشی می شود که " انسان ارزنده ترین سرمایه هوشمند" سازمان به شمار می آید. سازمان هایی که این سرمایه را از دست می دهند مانند این است که خون بدنشان را از دست داده اند. برای ارج نهادن به این سرمایه عظیم به مدیریت عملکرد و به ویژه سیاست های ارزیابی عملکرد نیاز داریم (جزئی،130:1388) که در این نوشتاربه مفاهیم مرتبط با سیاست های ارزیابی عملکرد پرداخته شده است. 

 ارزیابی عملکرد سال های متمادی است که در بخش دولتی و خصوصی در اغلب کشورهای پیشرفته جهان و تعدادی از کشورها در حال توسعه بکار گرفته شده است . در این کشورها تصویب قوانین خاص ارزیابی عملکرد جزء الزامات محسوب می گردد. گذشته از پایگاه قانونی ارزیابی عملکرد در کشورها و صرف نظر از حدود مرزی که بابت آن در نظر گرفته می شود، ضرورت ارزیابی اعمال و تصمیمات مدیران و عملکرد دستگاه ها در شرایطی که به دلیل محدودیت امکانات، خواسته ها و تقاضاهای در حال افزایش اقتصادی و اجتماعی از سوی آحاد مختلف جامعه در برابر دولت ها قرار دارد شرط پاسخگویی به نیازهای مطرح شده و دستیابی به هدف های پیشرفته و توسعه و برقراری نوعی تبادل بین تقاضا و استفاده از منابع جامعه از طریق ارزیابی و نظارت مستمر و جامع قلمداد می گردد.

ارزیابی به عنوان یکی از عملکردها و وظایف مهم مدیریت نوین و حتی مدیریت کلاسیک مطرح بوده و هست و زمانی برنامه-ریزی و طراحی های انجام شده در مورد سازمان مثمر ثمر خواهد بود که مبنای یک نظام ارزیابی سنجیده شود و نواقص آن رفع شود. امروزه یکی از بیماری های جدی مدیریت مخصوصا در کشورهای جهان سوم که به سمت صنعتی شدن و همچنین دنیای اطلاعاتی حرکت می کنند، عدم کنترل و ارزیابی برنامه ها، افراد و سازمان و برگزیدن سیاست های ارزیابی عملکرد نامناسب است (چیو و همکاران،2012). قبل از دهه 1980، فرایند ارزیابی عملکرد سازمانی از طریق محاسبه هزینه مشخص می شد که بر شاخص های مالی انتخابی مانند سود و بازگشت سرمایه تاکید داشت. به دلیل تمرکز تنها بر شاخص-های مالی، به این روش انتقادات قابل توجهی شد. منتقدان استدلال می کردند که تاکید بر شاخص های مالی ممکن است تنها به ترویج تفکر کوتاه مدت منجر شود. جانسون و کاپلان  (1987) از نخستین نویسندگانی بودند که در مورد روش سنتی مبتنی بر هزینه برای اندازه گیری عملکرد سازمانی انتقاد نموده بودند. 

انواع سیاست های ارزیابی عملکرد 

با توجه به اهمیت عوامل نیروی انسانی، سرمایه، محصول و مدیریت می توان سیاست های ارزیابی را به صورت زیر دسته بندی نمود (یزدانی،85:1385): 

الف ) ارزیابی مالی : این ارزیابی توسط نسبت های مالی و یا گزارشات و روش هایی نظیر سود و زیان ، بودجه بندی ، تطابق بودجه ، هزینه یابی بر مبنای فعالیت و .. صورت می گیرد. 

ب) ارزیابی منابع انسانی : این ارزیابی توسط روش هایی نظیر کارسنجی ، انتخاب اجباری ، قیاسی، ثبت وقایع حساس، مقایسه زوجی و ... صورت می گیرد. 

ج) ارزیابی فرایندهای تولید: این ارزیابی توسط روش های زیر انجام می گیرد.

•    روش های آدام اسمیت 

•    کارسنجی تیلور

•    کنترل پروژه 

•    کنترل کیفیت آماری

•    مدل های برنامه ریزی کنترا تولید

د) ارزیابی فرایندهای مدیریت : این ارزیابی به روش های زیر صورت می گیرد.

    ایزو 9000-140000

    مدیریت بر مبنای هدف 

    مدیریت کیفیت جامع 

    جایزه مالکوم بالدریچ

    نظام مدیریت هوشین

    خودارزیابی

    کارت امتیازی متوازن

    مدل های بلوغ

    بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت

    دیدگاه ذی نفعان

    مدل های کمی و ریاضی مانند تحلیل پوششی داده ها و ...(یزدانی،85:1385). 

در اینجا برخی از سیاست های ارزیابی عملکرد توضیح داده شده است.

•    روش ارزیابی عملکرد یکپارچه

تاکید محققان بیشتر بر ترویج رویکرد مورد به مورد برای ارزیابی عملکرد سازمانی در مقابل تئوری یکنواخت ناشی از چارچوب ها بود. بنابراین ادبیات ارزیابی عملکرد، برخی از دستورالعمل ها و ویژگی های مربوط به سیستم های ارزیابی عملکرد یکپارچه را بیان می کند که به شرح زیر است (گومز و همکاران،2014): 

    باید اطلاعات غیر مالی مربوطه، بر اساس عوامل کلیدی موفقیت  هر کسب و کار منعکس شود. 

    باید به عنوان ابزار تبیین استراتژی و نظارت بر نتایج کسب و کار پیاده شود.

     باید بر اساس اهداف سازمانی، عوامل حیاتی موفقیت، نیازهای مشتری باشد و باید بر هر دو جنبه مالی و غیر مالی نظارت داشته باشد. 

    باید اساسا به صورت پویا با توجه به استراتژی تغییر کند .

    باید نیازهای مربوط به شرایط خاص را رفع کند و باید بلند گرا بوده و همچنین به سادگی درک و اجرا شود.

    باید با سیستم  های پاداش مرتبط باشد. و

     معیارهای مالی و غیر مالی باید در چارچوب استراتژیک هم تراز و متناسب باشند (گومز و همکاران،2014).

فهرست مطالب

سیاست های ارزیابی عملکرد

2-2-1) مقدمه    

2-2-2) تعاریف و مفاهیم سیاست های ارزیابی عملکرد    

2-2-3) سیاست های ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن و اهداف آن-ها    

2-2-4) انواع سیاست های ارزیابی عملکرد    

2-2-5) شاخص های ارزیابی عملکرد    

 پیشینه تحقیق

2-3-1) پیشینه مطالعاتی در داخل کشو

2-3-2) پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور    

منابع

👇محصولات مشابه با مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 50 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 58 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 94 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 56 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد HSE صفحه 104 مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شهرداریها 98 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد شرکت 71 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 36 صفحه

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تربیت بدنی 30 صفحه پروپوزال پایان نامه سرسختی روانشناختی بررسی افراز در قانون ثبت و سازوکار اجرایی آن پاورپوینت اصول نگهداری مواد غذایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی 50 صفحه پرسشنامه فساد اداری در سازمان و ارائه چارچوبی جهت کاهش آن پاورپوینت امضای دیجیتال، فناوری نوین امنیت اطلاعات در فرایند های کسب و کار ارائه‌ مقیاس سنجش نگرش نسبت به اینترنت مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش 72 صفحه عوامل موثر در آلودگیهای محیط زیست و ضرورت حفاظت از آن مبانی نظری دیدگاه کانت درباره وجدان اخلاقی حسابداری صنعتی پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو پاورپوینت تحلیل مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی لوونار ایران پاورپوینت نفقه‌ اقارب چیست

👇کلمات کلیدی👇

مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد چارچوب نظری سیاست های ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه سیاست های ارزیابی عملکرد