مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه | accurately | 6966

محقق گرامی سلام و عرض ادب. نام فایل: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه | سایت ما در زمینه معرفی فایل های فروشگاه های دیگر همکاری می کند. ما سعی کردیم بهترین فایل ها را به شما معرفی کنید امیدوارم مورد رضایت شما باشد. توجه: در صورت ارور حین پرداخت هزینه محصول عوض کردن درگاه بانک، تغییر مرورگر و یا تغییر کارت بانکی می تواند مشکل گشا باشد.

دوست صمیمی پدرم یا همین آقای مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه تهرانی‪...‬‬‬‬ ‫رو کرد به منی که مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه هاج و واج بهش نگاه می مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه کردم و گفت‪:‬‬‬‬ ‫_فکر کنم دیگه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه تمام ماجرا رو فهمیدی؛ اینکه من مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه دختر واقعی اقای تورج تهرانی نیستم مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه و اون‬‬ ‫دوست صمیمی پدرم بوده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

85

حجم

0/823 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات می باشد. در بخش اول مبانی نظری ارزش ویژه برند لبنیات تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

چکیده

در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.

دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller; 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند. 

هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin ; 1999).

تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است. 

برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است . 

ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy; 2001).

از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل دوم

مقدمه 10

1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11

2-2 تعاریف برند 11

2-3 معانی نام و نشان تجاری 13

2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14

2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14

2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15

2-5 برندسازی 17

2-6 وجود برند 18

2-7 ارزش ویژه برند 18

2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19

2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19

2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22

2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23

2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29

2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع  و مآخذ                                                                                                    

👇محصولات مشابه با مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات 85 صفحه👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 61 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 76 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز 127 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردها و مدل های ارزش ویژه برند 142 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز 128 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند 83 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی

👇محصولات تصادفی👇

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رغبت 71 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض بین فردی 40 صفحه بررسی عوامل موثر بر خشونت علیه زنان و راههای پیشگیری از آن حقوق اساسی سازمانهای دولتی دکتر روح اله رهامی بررسی اثر بها سود بانکی بر تغییرات مطالبات معوق شبکه بانکی کشور بهبود عملكرد واحتمال خطای بیت سیستم ofdm با كدینگ رید-سولومان دركانال فیدینگ کاربرد نانوفناوری در بهبود سیمان و سیال حفاری تاثیرات جریان برق بر موجودات و شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک برق گرفتگی پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان مسئولیت مدنی و ضمان مقاله جامع رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها پاورپوینت معماری مدرن متعالی پاورپوینت تحلیل برج رادکان (میل رادکان) مشهد پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی پاورپوینت پانل های ساندویچی پاورپوینت عمل آوری بتن (کیورینگ)

👇کلمات کلیدی👇

مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند لبنیات پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند لبنیات پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند لبنیات چارچوب نظری ارزش ویژه برند لبنیات فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند لبنیات