مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه | accurately | 6995

محقق گرامی سلام و عرض ادب. نام فایل: مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه | سایت ما در زمینه معرفی فایل های فروشگاه های دیگر همکاری می کند. ما سعی کردیم بهترین فایل ها را به شما معرفی کنید امیدوارم مورد رضایت شما باشد. توجه: در صورت ارور حین پرداخت هزینه محصول عوض کردن درگاه بانک، تغییر مرورگر و یا تغییر کارت بانکی می تواند مشکل گشا باشد.

دوست صمیمی پدرم یا همین آقای مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه تهرانی‪...‬‬‬‬ ‫رو کرد به منی که مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه هاج و واج بهش نگاه می مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه کردم و گفت‪:‬‬‬‬ ‫_فکر کنم دیگه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه تمام ماجرا رو فهمیدی؛ اینکه من مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه دختر واقعی اقای تورج تهرانی نیستم مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه و اون‬‬ ‫دوست صمیمی پدرم بوده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

45

حجم

0/310 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش می باشد. در بخش اول مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

پیشبرد فروش به عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی، مزایای مختلفی دارد. علاوه بر ایجاد مزایای محسوس برای خریدار، ریسک خریدار را در رابطه با محصول کاهش می دهد. از دیدگاه شرکت، پیشبرد فروش فراهم کننده پاسخگویی بهتر به مشتریان است. بسیاری از شرکت ها در دهه اخیر بیش از 70% بودجه ارتباطات بازاریابی خود را به پیشبرد فروش اختصاص داده اند. امروزه دگرگونی های زیادی همراه با گسترش رقابت، مشاهده می شود که موجب بروز تغییرات شگرف توام با فرصت ها و تهدیدهایی بر جذب مشتری است که یکی از مهمترین اهداف سازمانی است که در سایه ی آن سازمان می تواند به هدف وجودی خود که سودآوری بیشتر است، دست یابد. ابزارهای پیشبرد فروش اثربخش موجب کسب سهم بیشتر شرکت ها از بازار کالا و در نتیجه فروش بیشتر و سودآوری شرکت از طریق ترغیب و تشویق مصرف کنندگان به رفتارهای متفاوت خرید می گردند. از سوی دیگر، توجه به رفتارهای مصرف کننده هنگام خرید و دوره های پس از خرید از مباحث مهم هر سازمان به شمار می رود زیرا حفظ و بقای هر سازمان در گرو مشتریان آن سازمان می باشد (کوهی فایق، 1389).

امروزه سهم مهمی از بودجه پیشبرد فروش شرکت ها به صورت پیشبرد بازرگانی به فروشگاه های بزرگ و دیگر خرده فروشان در قالب اعتبار، تخفیف ویژه و پاداش اعطا می شود. اینگونه پاداش های ویژه، بخش مهمی از سود و درآمد خرده فروشان را تشکیل می دهند. در دوره های اجرای پیشبرد بازرگانی، خرده فروشان حجم بیشتری از کالاهای مورد نیاز خود را خریداری می کنند و خرید ایشان در دیگر دوره ها کاهش می یابد. این امر بر روی برنامه تولید و نگهداری موجودی در کارخانه ها نیز اثر می گذارد.

برنامه پیشبرد فروش ویژه مصرف کنندگان هم اجرا می شود و کالاها در زمان های خاصی با قیمت ویژه عرضه می گردند. این امر سبب می شود تا مشتریان خریدهای خود را بیشتر به آن دوره اختصاص دهند. بنابراین، همواره پیگیرند تا ببینند که کدام کالا با قیمت ویژه به فروش خواهد رسید. شرکت ها همواره بیم دارند که با تفاوت در مقدار و چگونگی اجرای برنامه های پیشبرد فروش از رقیبان وا بمانند. البته بهتر است که افزون بر هزینه های پیشبرد فروش و تبلیغات، در زمینه نوآوری نیز به اندازه کافی بودجه مصرف شود و از این راه به جلب مشتری بپردازند (کاتلر، 1387).

بلاتبرگ و نسلین (1990)، پیشبرد فروش را اینگونه تعریف کرده اند: یک فعالیت که روی رویدادهای بازاریابی تمرکز دارد و هدف آن گذاشتن یک اثر مستقیم بر روی رفتار مصرف کنندگان است. تعریف نسبتا عملی از پیشبرد فروش عبارت است از: فعالیت های بازاریابی که معمولا مخصوص یک دوره زمانی، مکان یا گروه مشتریان است که یک پاسخ مستقیم از مشتری یا واسطه بازاریابی را از طریق عرضه مزایای اضافی ترغیب و تقویت می کند (کوهی فایق، 1389).

 انواع پیشبرد فروش مصرف کننده

براساس نظر تلیس (1998)، پیشبرد فروش به دو دسته تقسیم شده است:

• پیشبرد فروش نقدی

پیشبرد فروش نقدی شامل: تخفیفات طبقه ای قیمت، کوپن ها، کم کردن و تخفیف قیمتی است که منجر به فراهم شدن یک پاداش منصفانه و فوری برای مشتری می گردد.

• پیشبرد فروش غیرنقدی

پیشبرد فروش غیرنقدی شامل: شرط بندی، هدایای مجانی و برنامه های ایجاد وفاداری است که منجر به پاداش های با تاخیر و بر مبنای ارتباطات است (Kwok and Uncles; 2005).

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 1

بخش اول: 3

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 3

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 5

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 5

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 6

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 8

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 14

بخش دوم:پیشینه تحقیق 15

فهرست منابع و مآخذ: 28

منابع لاتین: 34

👇محصولات مشابه با مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها 82 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت 62 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت 75 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت 75 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق واحدهاي بازاريابي و فروش بررسی تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش در بازاریابی پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش

👇محصولات تصادفی👇

پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه عناصر کلیدی رهبری تحول گرا و دستاوردهای آن کتاب نظریه حلقه و مدول چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری مولفه ها و نظریه های هوش هیجانی و بررسی ارتباط آن با مفاهیم دیگر مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند 65 صفحه شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری بررسی قانونی حقوق متهم وب کاوی در صنعت مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارتباطات‎ ‎بیشترهمیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال‎ ‎بین‎ ‎ارتباطات موثر وتعارض‎ ‎بین فردی‎ ‎درتاثیر بررضایت نمونه سوالات ارشد پرستاری با پاسخ تشریحی سال 98- 97 پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس) پاورپوینت حل مساله با جستجو پاورپوینت زندگینامه آنتونی رابینز

👇کلمات کلیدی👇

فصل دوم پایان نامه فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه داخلی فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه خارجی فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه پژوهش فعالیت های پیشبرد فروش چارچوب نظری فعالیت های پیشبرد فروش